#NAJLEPSIPRACODAWCY #PROFILE #AHP
Grupa American Heart of Poland (AHP) to największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu chorób układu sercowo-naczyniowego, która powstała 20 lat temu z inicjatywy lekarzy z Polski i Stanów Zjednoczonych. W jej skład wchodzi sieć Polsko-Amerykańskich Klinik Serca. Zapoznaj się z profilem tego pracodawcy.
Czym zajmuje się Polsko-Amerykańska Klinika Serca (PAKS)?
Polsko-Amerykańskie Kliniki Serca to sieć oddziałów kardiologii interwencyjnej, kardiochirurgii i chirurgii naczyniowej, działających na terenie Polski. Kliniki zostały utworzone z inicjatywy wybitnych lekarzy z Polski i Stanów Zjednoczonych w 2000 roku. Polsko-Amerykańskie Kliniki Serca wchodzą w skład Grupy American Heart of Poland (AHP), którą aktualnie tworzy ponad 30 placówek medycznych oraz Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe „Ustroń” SA. Czyni to Grupę AHP jedyną w Polsce siecią leczącą schorzenia sercowo-naczyniowe w tak kompleksowy sposób – począwszy od prewencji i profilaktyki, poprzez terapię w ramach nowoczesnych procedur interwencyjnych z zakresu kardiologii inwazyjnej, kardiochirurgii oraz chirurgii naczyniowej, aż po specjalistyczną rehabilitację nakierowaną na szybki powrót do pełnej sprawności i życia społecznego.
Jakich pracowników poszukuje PAKS?
Zobacz kto pracuje imogo poszukuje się do pracy w Polsko-Amerykańskich Klinikach Serca.
Jak wygląda proces rekrutacji w PAKS?
KROK 1 – Kandydat wysyła do CV wraz z listem motywacyjnym na wybrane stanowisko na adres: praca@klinikiserca.pl
KROK 2 – Dział HR i/lub bezpośredni przełożony analizuje i selekcjonuje nadesłane CV. Spośród nich wybierane są te najbardziej dopasowane do wymagań proponowanego stanowiska. Ten etap kończy się z reguły telefonicznym kontaktem z wybraną grupą kandydatów, która zostaje zaproszona na rozmowy kwalifikacyjne.
KROK 3 – To pierwsze bezpośrednie spotkanie z przedstawicielem naszej firmy, najczęściej odbywa się z pracownikiem Działu HR, a w niektórych przypadkach z przyszłym przełożonym. Ten etap ma na celu dokładne poznanie dotychczasowego doświadczenia zawodowego kandydata, jego osiągnięć i planów na przyszłość. Jest to również moment, kiedy badane są cechy osobowości kandydata. Po zakończeniu cyklu spotkań, pracownik Działu HR przedstawia rekomendację bezpośredniemu przełożonemu działu, do którego prowadzona jest rekrutacja.
KROK 4 – Rozmowa z przełożonym to kolejny istotny etap procesu rekrutacji, podczas którego weryfikowana jest wiedza merytoryczną Kandydata oraz sprawdzane jest, na ile profil Kandydata pasuje do danego zespołu i do kultury organizacyjnej. W trakcie spotkania mogą być wykorzystywane testy wiedzy i zadania sprawdzające konkretne umiejętności.
KROK 5 – W zależności od stanowiska na które aplikuje kandydat, może zaistnieć potrzeba spotkania z managerem wyższego szczebla. W przypadku top menagmentu w proces rekrutacji zaangażowany jest także Zarząd.
Jakie korzyści oprócz wyzwań zawodowych czekają Cię w PAKS?
PAKS pragnie być pracodawcą z wyboru. Dlatego też od początku istnienia firmy stara się tworzyć przyjazne warunki pracy, pozwalające każdemu pracownikowi realizować własny potencjał i osiągać satysfakcję zawodową. Firma zapewnia przy tym bezpieczne środowisko pracy oraz dba o dobrą atmosferę w zespołach. Wśród pakietu benefitów pracowniczych wymieniane są:
Dane kontaktowe z firmą
Zobacz stronę internetową.
Śledź profil Facebook’owy.
Wejdź na LinkedIn.
Subskrybuj kanał na YouTube.