Czy wiesz, że dwóch na trzech badanych pacjentów uważa, że lekarze są kompetentni a tylko połowa z nich twierdzi, że pacjenci są przez lekarzy z życzliwością i troską ? *
Coraz częściej od personelu medycznego oczekuje się nie tylko wiedzy medycznej ale również wysokich kompetencji społecznych, w tym psychologicznych i umiejętności komunikatywnych. Według pacjentów idealny lekarz to taki który wzbudza nie tylko ich zaufanie ale jest również jest empatyczny, miły i potrafi aktywnie słuchać pacjenta. Jednak czy umiejętność prawidłowej komunikacji mamy zakodowaną we krwi ? Otóż nie i większość z nas działa intuicyjnie i wypracowuje swoje metody, które nie zawsze się sprawdzają …
Dobra wiadomość jest taka, że jest to umiejętność, której można się nauczyć i dlatego właśnie zapraszamy na udział w praktyczny warsztat z komunikacji z pacjentem/klientem, na którym:
– poznasz podstawy komunikacji medycznej
– nauczysz się jak prawidłowo rozmawiać z klientem/pacjentem
– jak budować dobrą relację z klientem/pacjentem
– jak radzić sobie z blokadami komunikacyjnymi i trudnymi klientami/pacjentami
– rozpoznawać komunikaty werbalne i niewerbalny.
*Badania CBOS przeprowadzone na reprezentowanej grupie Polaków w 2012 roku.
Kiedy? 9 maja 2024
O której ? 13:00-15:00