Strona główna » Poznaj ofertę warsztatów » Oferta warsztatów » Leadership Academy – rządzenie vs zarządzanie projektami studenckimi
Leadership Academy – rządzenie vs zarządzanie projektami studenckimi
Zmień oblicze organizacji studenckiej, koła naukowego czy środowiska akademickiego w którym działasz. Przyjdź na szkolenie i poznaj fundamentalne zasady zarządzania projektami oraz kluczowe kompetencje lidera.
Zwiększ swoją wiedzę i umiejętności w obszarze:
- integracji członków zespołu i budowaniu zaufania
- świadomego teambuildingu i stylów pracy członków zespołu komunikacji,
- delegowania zadań i udzielania informacji zwrotnej organizacji pracy,
- zarządzania zadaniami i monitorowania rezultatów
Szkolenie wyposaży Cię w wiedzę dot. zarządzania projektami a także umiejętnościami do realizacji celów projektowych i kierowania zasobami zespołu. Warsztat prowadzony na „żywym organizmie” – oparty na rzeczywistych wyzwaniach i potrzebach grup studenckich.
Elementy Warsztatu:
- Integracja członków zespołu Badanie postaw i poziomu zaufania w zespole
- Wdrażanie strategii komunikacji w praktyce
- Sposoby delegowania zadań oraz udzielania informacji zwrotnej
- Poznanie fundamentów metodologii PRINCE 2 – zarządzanie projektami
- Integracja zdobytej wiedzy i umiejętności – ustalenie ról zespołowych i planu wdrożeniowego
Czas trwania: 4 dni szkoleniowe