30/09
2025

Jak zdobywać pacjentów i budować swoją markę osobistą w Internecie

Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie ze specjalistami z ZnanyLekarz oraz 4PEOPLE, podczas którego poznasz praktyczne wskazówki, jak świadomie kreować markę osobistą i skutecznie budować profesjonalny wizerunek w branży ochrony zdrowia.

Podczas wykładu Pani Małgorzata Milewska PR Project Manager  ZnanyLekarz oraz Pani Kinga Gołębiewska– ekspertka z 4PEOPLE podzielą się wiedzą i doświadczeniem w zakresie:

  • unikania najczęstszych błędów i budowania marki, która budzi zaufanie,
  • dbania o relację z pacjentem oraz mądrego wykorzystywania opinii,
  • miejsc, w których pacjenci najczęściej szukają specjalistów – i jak się tam wyróżnić,
  • pozyskiwania pierwszych pacjentów i sprawiania, by polecali Cię dalej,
  • reagowania na komentarze w sieci i proszenia o rekomendacje,
  • zdobywania pacjentów za pomocą w Social Mediów, SEO, oraz płatnych reklam np. Google Ads,
  • ograniczeń prawnych w zakresie reklamy w branży medycznej,
  • skutecznego marketingu w branży medycznej,

To spotkanie to świetna okazja, by zdobyć wiedzę, która pomoże Ci od samego początku budować rozpoznawalność i profesjonalizm.

🎁 Na uczestników czeka także darmowa sesja zdjęciowa o wartości 500 zł – idealny krok w stronę świadomego kształtowania marki osobistej w Internecie

oraz możliwość darmowej konsultacji z ekspertami z 4PEOPLE w zakresie SEO (pozycjonowania stron), Social Media, kampanii płatnych np. w Google oraz strategii marketingowych w Internecie.

📍 Przyjdź, posłuchaj i zacznij budować swój wizerunek w sieci już dziś!

4PEOPLE to agencja marketingu internetowego dla wymagających branż.

Łączą analityczne myślenie strategiczne z kreatywną siłą wykonawczą. Pomagają Klientom pozyskiwać pacjentów i budować wizerunek eksperta poprzez kompleksowe działania w internecie: od prowadzenia profili w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok), po skuteczne kampanie Meta Ads, Google Ads i pozycjonowanie (SEO).
Specjalizują się we współpracy z branżami, gdzie kluczowe jest zaufanie i precyzja komunikacji. Doskonałym tego przykładem jest sektor medyczny, w którym z sukcesem wspierają lekarzy i placówki w docieraniu do pacjentów. To doświadczenie pozwala im rozumieć unikalne potrzeby każdego Klienta.

 

Kinga Gołębiewska

Ekspertka Google Ads w agencji 4PEOPLE. Od blisko 15 lat zajmuje się marketingiem internetowym – prowadziła kampanie Google Ads, od kiedy było to tylko modne, a nie must have w prowadzeniu biznesu i budowaniu swojej marki w Internecie.

Jej bogate doświadczenie i wiedza znajdują odzwierciedlenie nie tylko w sukcesach zawodowych – nagradzanych kampaniach na prestiżowych konkursach European Search Awards i SEM KRK Awards – ale również w pracy dydaktycznej. Jako wykładowczyni na uczelni WSB w Cieszynie z pasją dzieli się swoją wiedzą ze studentami. Jest także autorką e-booka „Wykorzystaj AI w Google Ads”, który spotkał się z pozytywnym odbiorem w branży.

ZnanyLekarz to największa w Polsce platforma ułatwiająca kontakt pacjentów ze specjalistami ochrony zdrowia. Dzięki niej pacjenci mogą łatwo znaleźć, porównać i umówić wizytę u lekarza czy terapeuty, a specjaliści zyskują narzędzia do budowania profesjonalnego wizerunku, zarządzania opiniami oraz efektywnej komunikacji z pacjentami. Platforma jest częścią międzynarodowej grupy Docplanner, obecnej w kilkunastu krajach na całym świecie.

 

Kiedy: 29 października 2025

O której: godzina 13:00-15:00

Gdzie: CKD

 

Podziel się
Praca Gowork.pl Kariera UMED Employear Praca.pl Pracuj.pl Adzuna Pracuj.pl E-pracodawcy Kariera-UMED InterviewMe Gazetapraca.pl Semestr dlaStudenta.pl deMedici.pl Zarabiaj.pl Jobs.pl Portal-Medica