Leadership Academy – rządzenie vs zarządzanie projektami studenckimi

Zmień oblicze organizacji studenckiej, koła naukowego czy środowiska akademickiego w którym działasz. Przyjdź na szkolenie i poznaj fundamentalne zasady zarządzania projektami oraz kluczowe kompetencje lidera.

Zwiększ swoją wiedzę i umiejętności w obszarze:

  • integracji członków zespołu i budowaniu zaufania
  • świadomego teambuildingu i stylów pracy członków zespołu komunikacji,
  • delegowania zadań i udzielania informacji zwrotnej organizacji pracy,
  • zarządzania zadaniami i monitorowania rezultatów

Szkolenie wyposaży Cię w wiedzę dot. zarządzania projektami a także umiejętnościami do realizacji celów projektowych i kierowania zasobami zespołu. Warsztat prowadzony na „żywym organizmie” – oparty na rzeczywistych wyzwaniach i potrzebach grup studenckich.

Elementy Warsztatu:

  • Integracja członków zespołu Badanie postaw i poziomu zaufania w zespole
  • Wdrażanie strategii komunikacji w praktyce
  • Sposoby delegowania zadań oraz udzielania informacji zwrotnej
  • Poznanie fundamentów metodologii PRINCE 2 – zarządzanie projektami
  • Integracja zdobytej wiedzy i umiejętności – ustalenie ról zespołowych i planu wdrożeniowego

Czas trwania: 4 dni szkoleniowe

Podziel się
Praca Gowork.pl Kariera UMED Employear Praca.pl Pracuj.pl Adzuna Pracuj.pl E-pracodawcy Kariera-UMED InterviewMe Gazetapraca.pl Semestr dlaStudenta.pl deMedici.pl Zarabiaj.pl Jobs.pl Portal-Medica