4 książki o zarządzaniu czasem, które warto znać

Na efektywność pracy wpływa przede wszystkim umiejętność odpowiedniego zarządzania czasem. Warto zapoznać się z popularnymi książkami o tej tematyce. A one pomogą zmienić dotychczasowe nawyki i osiągnąć sukces w sferze zawodowej.

 1. David Allen, Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności

Poradnik Davida Allena dokładnie wyjaśnia, na czym polega efektywne wykonywanie wyznaczonych sobie zadań i jak zadbać o pełną koncentrację umysłu. Autor udowadnia, dlaczego tak wiele zależy od skutecznej relaksacji – brak stresu i odprężenie pozwalają lepiej uporządkować swoje myśli. W książce znajdują się również praktyczne wskazówki dotyczące zwiększenia własnej kreatywności.

2. Daniel Harkavy, Michael Hyatt, Cała naprzód! Sztuka świadomego planowania własnego życia

Obowiązkowa pozycja dla osób, którym zależy na zrealizowaniu nie tylko najbliższych planów, ale także tych dalekosiężnych. Autorzy tłumaczą w niej, w jaki sposób należy określać życiowe cele, aby sukces stał się czymś realnym. To także doskonała lektura dla każdego, kto poszukuje skutecznej motywacji do urzeczywistnienia marzeń.

3. Brian Tracy, Zjedz tę żabę!

Brian Tracy to jeden z najpopularniejszych autorów poradników motywacyjnych dla ludzi, którzy chcą osiągnąć sukces. W książce „Zjedz tę żabę!” podejmuje ważny temat odkładania wszystkiego na później. Czytelnicy znajdą w książce praktyczne wskazówki, aby uniknąć ciągłego przedłużania wykonywanych zadań i znacznie poprawić swoją produktywność.

4. Laura Vanderkam, Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem?

Nie jest tajemnicą, że marnowanie czasu stanowi największą przeszkodę w jego efektywnym wykorzystywaniu. Aby temu przeciwdziałać, wystarczy zmienić zgubne nawyki. Autorka książki „Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem?” analizuje najczęstsze błędy, które oddalają nas od poczucia satysfakcjonującej produktywności. Z lektury można się dowiedzieć, jak powinien wyglądać początek dnia człowieka sukcesu.

Motywacyjne książki oraz poradniki dotyczące zarządzania czasem są źródłem wielu praktycznych wskazówek. Warto z nich skorzystać i przekonać się, że efektywne wykonywanie obowiązków zawodowych nie musi być trudne.

Przeczytaj także:

https://porady.pracuj.pl/zycie-zawodowe/4-zasady-efektywnej-pracy-z-domu/

Podziel się
Praca Gowork.pl Kariera UMED Employear Praca.pl Pracuj.pl Adzuna Pracuj.pl E-pracodawcy Kariera-UMED InterviewMe Gazetapraca.pl Semestr dlaStudenta.pl deMedici.pl Zarabiaj.pl Jobs.pl Portal-Medica